WARUNKI ZAKUPÓW

  Zakupy produktów La Lune art&design za pośrednictwem sklepu internetowego www.lalune.com.pl odbywają się przy użyciu następujących rodzajów płatności: pay pal, płatność kartą, przelew bankowy. La Lune przesyła zamówione produkty na adres wskazany w zamówieniu, po zaksięgowaniu na koncie bankowym środków zgodnych z wartością zamówienia.  W przypadku wyboru płatności przelewem,  Klient przekazuje środki na konto wskazane poniżej w tytule przelewu podają numer zamówienia. 

Dane do przelewu:

Nazwa firmy: Jan Wykrytowicz

Adres: Ul. Obrzeżna 1B/92

02-691 Warszawa

nr rachunku Bank Millennium: PL 41 1160 2202 0000 0000 8519 2450 

 W celu przyspieszenia realizacji zamówienia opłacanego przelewem, Klient może wysłać potwierdzenie wykonanej płatności mailem na adres: kontakt@lalune.com.pl. Produkty są wysyłane do Klientów za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy przewozowej. Płatność za przesyłkę jest doliczana automatycznie do kwoty zamówienia. Z uwagi na brak sklepu stacjonarnego, nie ma możliwości realizacji zamówienia z odbiorem osobistym.

  Zamówione produkty są starannie pakowane, by dotrzeć do Naszych Klientów w idealnym stanie, gdyby jednak zamówienie dotarło do Ciebie w uszkodzonym stanie, prosimy abyś spisał protokół reklamacyjny w obecności kuriera. 

ZWROTY I REKLAMACJE

    Zwrotu produktów La Lune art&design można dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu.  Produkty nie mogą mieć żadnych cech używania. Plakaty powinny być zwracane w oryginalnej tubie, w której zostały doręczone. Poduszki powinny posiadać dołączoną etykietę. Chcąc zwrócić zamówione produkty należy poinformować nas mailowo (kontakt@lalune.com.pl), o tym zamiarze podając w tytule maila numer zamówienia a w jego treści informacje na temat zwrotu oraz wypełniony i podpisany skan formularza zwrotu. Formularz może być także przesłany razem ze zwracanym zamówieniem.  Adres naszego centrum logistycznego, pod który należy kierować przesyłki to:

 La Lune art&design

ul. Spacerowa 5/21

24-100 Puławy

Polska

   Jeśli zakupiony produkt jest wadliwy możesz go zareklamować. W tym celu prześlij do nas wypełniony i podpisany formularz reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.